Συμπληρώνοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο παρακάτω πεδίο, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας! Προσοχή: η παραπάνω εγγραφή αφορά αποκλειστικά το newsletter και όχι την εγγραφή σας στα σεμινάρια!

 

2ος ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΪΟΣ 2015

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΝΙΟΣ (ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ & ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ)

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΠΑΣΑΚΙΔΟΥ (MSc BSc Σύμβουλος - Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Γονέων)

Η μητρότητα και η πατρότητα αδιαμφισβήτητα αποτελούν τους πιο διαπροσωπικά απαιτητικούς ρόλους της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Οι ψυχολογικές προεκτάσεις αυτών των δύο ρόλων θα αποτελέσουν το βασικό αντικείμενο της ημερίδας. Τα βασικά θέματα που απασχολούν ψυχολογικά τη μητέρα και τον πατέρα χωριστά θα αναλυθούν επαρκώς. Παράλληλα θα παρουσιαστούν οι διαφορετικοί τύποι γονέων, όπως αυτοί αναγνωρίζονται από τη σύγχρονη βιβλιογραφία, τα χαρακτηριστικά και οι διαταραχές τους και θα πραγματοποιηθεί συζήτηση επιτρέποντας χρόνο για προβληματισμό μέσα στην ομάδα. Το σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές και επαγγελματίες ψυχολόγους, κοιν. λειτουργούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ & ΕΦΗΒΩΝ

ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ(ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ(PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)

● Διατροφικές συνήθειες των παιδιών και παράγοντες που τις δια­μορ­φώνουν ● Διατροφικές διαταραχές κατά την παιδική και εφηβική ηλι­κία ● Είδη διατροφικών διαταραχών ● Αντιμετώπιση διατροφι­κών διαταραχών ● Πότε μια διαταραχή είναι παθολογική παράγοντες που τις διαμορφώνουν Τα παιδιά αναπτύσσουν διατροφικά μοτίβα ήδη από τη βρεφική ηλικία που θέτουν τις βάσεις για τις διατροφικές τους επιλογές σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Θα παρουσιαστούν οι διατροφικές διαταραχές που εμφανίζονται κατά την παιδική και εφηβική ηλικία (π.χ. επι­λε­κτικότητα στην τροφή, άρνηση τροφής, ανορεξία, βουλιμία κ.λπ.). Επίσης, θα εξεταστεί η διαφοροποίηση του παιδιού από τις επιθυμίες των γονιών του σε ό,τι αφορά την πρόσληψη τροφής, ως σημαντική για την ανάπτυξη της αυτονομίας του και τη διαμόρφωση της προσω­πικότητάς του. Ταυτόχρονα θα αναφερθούν τα προειδοποιητικά σημάδια, οι πιθανές επιπτώσεις των διαταραχών διατροφής καθώς και οι μέθοδοι αντιμετώπισής τους και τρόποι να αντιληφθούμε πότε μια διαταραχή είναι παθολογική. Το σεμινάριο είναι εξαιρετικά χρήσιμο για όλους τους ειδικούς και φοιτητές στον τομέα της ψυχικής υγείας καθώς και για παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΜΑΔΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΠΑΣΑΚΙΔΟΥ (MSc, BSc Σύμβουλος-Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Γονέων)

Οι περισσότεροι σύμβουλοι  ψυχοθεραπευτές δεν εκπαιδεύονται ειδικά για την ψυχοθεραπευτική συμβουλευτική ομάδα ενώ καλούνται συχνά να την συντονίσουν. Οι ομάδες διέπονται από συγκεκριμένους κανόνες και παρουσιάζουν τα δικά τους φαινόμενα τα οποία είναι ιδιαίτερα και αφορούν την ομαδική αυτογνωσία. Η ημερίδα αποσκοπεί να φέρει τους συμμετέχοντες μπροστά στις βασικές και συχνότερες εκφράσεις και ανάγκες των ομάδων, να φωτίσει θέματα γύρω από το πως τις συνθέτουμε, τις φάσεις στη ζωή της ομάδας και φυσικά να δώσει εργαλεία διαχείρισης και συντονισμού στους εκπαιδευόμενους.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΠΑΣΑΚΙΔΟΥ (MSc, BSc Σύμβουλος-Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Γονέων)

Η συναισθηματική αγωγή αποτελεί μια από τις νεότερες προσεγγίσεις της παιδαγωγικής θεωρίας και εστιάζει στην ανάπτυξη της συναισθημα­τι­κής νοημοσύνης. Οι ειδικοί που περιβάλλουν τον γονέα και το παιδί θα ωφεληθούν άμεσα από τη γνωριμία με την προσέγγιση αυτή, διότι αποτελεί ολοκληρωμένη θεωρία και τρόπο αντιμετώπισης  με συγκεκριμένες τεχνικές και στρατηγικές που είναι ιδιαίτερα βοηθητικές και  προσφέρουν εστιασμένη καθοδήγηση σε γονέα και παιδαγωγό-ψυχολόγο. Στόχος της ημερίδας είναι να εξασφαλίσει στους συμμετέχοντες μια γνωριμία με την προσέγγιση αυτή, καθώς και τη δυνατότητα της εφαρμογής της. Γι’ αυτούς τους λόγους θα αναλυθούν παραδείγματα περιπτώσεων μέσα στην ομάδα.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΜΕΣΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΚΑΡΜΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ (Ψυχοθεραπεύτρια, PGDArtPsychotherapy, BScPsychology/HealingArts)

Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναλυθεί η σημασία της τέχνης και του παιχνιδιού:

-μέσα στην θεραπεία και την διάγνωση

-ως καθρέφτης του εαυτού και γέφυρα προς το συναίσθημα

-ως μέσω επικοινωνίας και ενδυνάμωσης της υγιούς σχέσης με το παιδί (από την πλευρά του γονιού, του θεραπευτή και του παιδαγωγού)

-ως μέσω εξύψωσης του ανθρώπου ώστε να ζει την ζωή με περισσότερη χαρά και πληρότητα 

Τα θέματα αυτά θα πλαισιωθούν με παραδείγματα από την κλινική εμπειρία της εισηγήτριας και σύντομες πρακτικές ασκήσεις. 

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ και πειθαρχία στα παιδιά και τους εφηβους 
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ(ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ(PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)

● Οι έννοιες της πειθαρχίας και της οριοθέτησης ● Τα αίτια της ανυπακοής ● Η αποτε­λεσματικότητα της τιμωρίας ●  Η σημασία της επικοινωνίας και της θετικής ανάδρασης ● Τα κατάλληλα Όρια ανάλογα με το αναπτυξιακό στάδιο του παιδιού ● Τεχνικές αποτελεσματικής οριοθέτησης.

Η πειθαρχία και η οριοθέτηση στη ζωή των παιδιών είναι ένα δύσκολο και παρεξηγημένο θέμα. Στο παρόν σεμινάριο θα διαχωριστούν οι δύο έννοιες και θα τονιστεί η ανάγκη της εξήγησης που πρέπει να συνοδεύει την απαγόρευση από την πλευρά των γονιών, ώστε να γίνεται κατανοητή από το παιδί. Θα εξεταστούν ζητήματα όπως, τα αίτια της ανυπακοής, η αποτελεσματικότητα της τιμωρίας, το κακομαθημένο ή καλομαθημένο παιδί, η σημασία της επικοινωνίας, της κατανόησης της θετικής ανάδρασης και του ήρεμου περιβάλλοντος στη θέσπιση των ορίων, η μίμηση της καλής ή κακής συμπεριφοράς των γονιών. Επίσης, καθώς το παιδί μεγαλώνει και περνά από την παιδική ηλικία στην εφηβεία είναι σημαντικό να υπάρχουν σαφή, σταθερά αλλά και εύκαμπτα όρια που προσαρμόζονται στο αναπτυξιακό στάδιο του παιδιού. Θα τονιστεί η συμβολή των ορίων στην ψυχική ισορροπία παιδιών και εφήβων και οι τρόποι για αποτελεσματική οριοθέτηση που οδηγούν στην αυτογνωσία και την αυτενέργεια. Το σεμινάριο είναι εξαιρετικά χρήσιμο για όλους τους ειδικούς και φοιτητές στον τομέα της ψυχικής υγείας καθώς και για παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς. 

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ(ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ(PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)

● Στάδια ένταξης στο σχολικό περιβάλλον ● ο καλός και ο κακός μαθητής ● οι στάσεις των γονιών απέναντι στο διάβασμα ● το άγχος της σχολικής επίδοσης και η σχολική αποτυχία ● ο κοινωνικοποιητικός ρόλος του σχολείου και οι σχέσεις με συνομηλίκους ● η σημασία της συνεργασίας οικογένειας και σχολείου.

Στο παρόν σεμινάριο θα εξεταστούν βασικά ζητήματα της σχολικής ζωής που αφορούν τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, όπως η προετοιμασία και τα στάδια ένταξης του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον, οι ρόλοι του καλού και κακού μαθητή και οι κοινωνικές αναπαραστάσεις γύρω από αυτούς, οι στάσεις των γονιών απέναντι στο διάβασμα, το άγχος που σχετίζεται με τη σχολική επίδοση και τη σχολική αποτυχία και η σημασία της επιβράβευσης. Θα τονιστούν ο κοινωνικοποιητικός ρόλος του σχολείου και οι σχέσεις που αναπτύσσει το παιδί με τους συνομηλίκους του αλλά και τους δασκάλους. Τέλος, θα υπογραμμιστεί η σημασία της συνεργασίας οικογένειας και σχολείου / εκπαιδευτικών σε όλη τη διάρκεια της σχολικής ζωής του παιδιού.

Το σεμινάριο είναι εξαιρετικά χρήσιμο για όλους τους ειδικούς και φοιτητές στον τομέα της ψυχικής υγείας καθώς και για παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ
(ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΚΗΣ & ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑ, ΙΔΕΟΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ)

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΠΑΣΑΚΙΔΟΥ (MSc BSc Σύμβουλος - Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Γονέων)

Κατά την παιδική βρεφική και νηπιακή ηλικία είναι πιθανό να παρατηρήσουμε συγκεκριμένα φαινόμενα και συμπτώματα αγχωδών διατα­ρα­χών τα οποία δεν συναντούμε στην ενήλικη ζωή. Τέτοια συμπτώματα μπορεί να είναι το έντονο κι ακατάπαυστο κλάμα του νηπίου όταν η μαμά φεύγει για τη δουλειά της, η αντικοινωνικότητα/αδιαφορία του βρέφους σε σχέση με το ποιό άτομο το σηκώνει αγκαλιά, παλιν­δρομήσεις αναπτυξιακές όπως η νυχτερινή ενούρηση σε ενα παιδί μεγαλύτερο των 4,5 ετών, ο αυτόματος έμετος κατά τη νηπιακή ζωή κ.α.

Αντίστοιχα ενδέχεται να συναντήσουμε νήπια που βάζουν τα παιχνίδια τους σε σειρά πολλές φορές μέσα στη μέρα και ειδικά πριν τον ύπνο, παιδιά που τηρούν καθημερινές τελετουργίες δικής τους επινόησης κάθε πρωί πριν το σχολείο ή που επαναλαμβάνουν μια προσευχή ή ένα ποίημα, κάποιους στίχους αδιάκοπα κ.α.

Η ημερίδα αποσκοπεί στο να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες να αναγνωρίζουν και να κατηγοριοποιούν αυτά τα φαινόμενα στις αντίστοιχες διαταραχές της παιδικής ηλικίας και να φωτίσει τρόπους παρέμβασης και θεραπείας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ακόμα και ο παιδαγωγός ή ο εκπαιδευτικός να μπορούν να αναγνωρίσουν αυτά τα συμπτώματα και να προτείνουν λύσεις βοηθητικές για τους γονείς και το παιδί. Μπο­ρούν να συμμετάσχουν παιδαγωγοί, εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, ιατροί, νοσηλευτές, εργοθεραπευτές καθώς και φοιτητές των αντίστοιχων κλάδων.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ(ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ(PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)

● Συναισθήματα που προκαλεί η χρόνια ασθένεια ● Επιπτώσεις στα μέλη της οικογένειας ● Αποδοχή και προσαρμογή της οικογένειας στη χρόνια ασθένεια ● Ψυχικές καταστάσεις που βιώνει το άρρωστο παιδί ● Συνεργασία της οικογένειας με φορείς για την ομαλή εξέλιξη του άρρωστου παιδιού.

Η διάγνωση μιας ασθένειας του παιδιού αλλάζει τα δεδομένα της οικογένειας τόσο τα πρακτικά όσο και τα συναισθηματικά. Στο σεμινάριο αυτό θα αναφερθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η ασθένεια του παιδιού καθώς και στα στάδια της ψυχικής διαδικασίας για την αποδοχή της και την προσαρμογή ολόκληρης της οικογένειας σε αυτήν. Επίσης, στον τρόπο που αυτή επηρεάζει τους γονείς, τα αδέλφια αλλά και τον κοινωνικό περίγυρο, όπως και στις ψυχικές καταστάσεις που βιώνει το ίδιο το άρρωστο παιδί. Τέλος θα εστιάσουμε και στη συνεργασία των γονιών με φορείς και ειδικούς ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή ψυχοκοινωνική εξέλιξη του παιδιού με χρόνια ασθένεια.

Το σεμινάριο είναι εξαιρετικά χρήσιμο για όλους τους ειδικούς και φοιτητές στον τομέα της ψυχικής υγείας καθώς και για παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΠΑΙΔΙ & ΑΠΩΛΕΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΪΟΥ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΠΑΣΑΚΙΔΟΥ (MSc BSc Σύμβουλος - Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Γονέων)

Κατά την ημερίδα θα παρουσιαστούν τα συναισθηματικα φαινόμενα του παιδιού που βιώνει την απώλεια, τα πιθανά κλινικά συμπτώματα οι επιπτώσεις καθώς και τρόποι αντιμετώπισης τόσο απο την μεριά των γονέων όσο και του ειδικού νηπιαγωγού, παιδαγωγού, ψυχολόγου.

Αρκετός χρόνος θα αφιερωθεί στο διαζύγιο των γονέων, ως πολυεπίπεδη απώλεια για τη ζωή του παιδιού, με ιδιαίτερο σύνδρομο συμπτωμάτων και εκτενή βιβλιογραφία.

Επιπλέον της απώλειας ατόμων απο τη ζωη του παιδιού, είτε ως πένθος είτε ως αποχωρισμός, θα μελετηθούν τα συναισθηματα απο το επόμενο αδερφάκι, το πέρασμα στο γυμνάσιο, η έναρξη της ήβης και άλλες αναμενόμενες καταστάσεις απώλειας για το παιδί με τη συνακόλουθη αντίδραση που αυτές επιφέρουν και με προτάσεις τρόπων αντιμετώπισης.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΑ - ΠΡΟΒΟΛΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΝΑ ΧΑΡΑΤΣΙΔΟΥ

(ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ –ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ, DESS ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ & ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ)

ΕΛΛΗΝΙΚΟ WISC-III - ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

Σάββατο 14 & Κυριακή 15 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ:

●    Εξειδίκευση στη χρήση και ερμηνεία του WISC-III,

●    Βαθμολόγηση του τεστ και ερμηνεία των αποτελεσμάτων

●    Πρακτική εφαρμογή του τεστ μεταξύ των συμμετεχόντων

●    Συγγραφή της ψυχολογικής αναφοράς

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:

●    Εποπτεία στη χορήγηση του τεστ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: (Wechsler Intelligence Scale Third Edition), Ελληνική προσαρμογή και στάθμιση 
του WISC-III: Γεώργας, Δ., Παρασκευόπουλος, Ι.Ν., Μπεζεβέγκης, Η. & Γιαννίτσας, Ν.Δ. (1997).

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Μόνο σε ψυχολόγους (κατόχους άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και φοιτητές προγραμμάτων ψυχολογίας).

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: 20 ώρες

Χορηγείται πλούσιο βιβλιογραφικό υλικό

 


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤAT-CAT

Σάββατο 25 & Κυριακή 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ:

 

       Οι προβολικές μέθοδοι. Η προβολή στην ψυχολογία

       Γνωριμία με τα  τεστ προσωπικότητας

       Παρουσίαση T.A.T  & C.A.T

       Τ.Α.Τ. ( Thematic Apperception Test ) τουMurray

       Ερμηνεία κατά Bellak

       Ανάλυση βάση της συστημικής- διαλεκτικής προσέγγισης

     Σύνταξη έκθεση

       Μελέτη περιπτώσεων

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Μόνο σε ψυχολόγους (κατόχους άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και φοιτητές προγραμμάτων ψυχολογίας).

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:

●    Εποπτεία στη χορήγηση του τεστ

ΜΕΛΕΤΗ:

Thematic Aperception Test par Henry A. Murray , Editions du Centre de Psychologie Appliquee

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:12 ώρες

Χορηγείται πλούσιο βιβλιογραφικό υλικό