1ος ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2018

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ – ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ (ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ (PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)

Το περιεχόμενο της ημερίδας αποτελεί τη βάση των γνώσεων για οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα στη Συμβουλευτική. Τα οφέλη του σεμιναρίου είναι σημαντικά για κάθε φοιτητή ή επαγγελματία των ανθρωπιστικών επιστημών αλλά και για μάναντζερς, ειδικούς στο μάρκετινγκ, ιατρούς και γενικότερα επαγγελματίες στην εξυπηρέτηση κι επικοινωνία. Στους συμμετέχοντες προσφέρεται η ευκαιρία να διδαχθούν και να εφαρμόσουν τις βασικές δεξιότητες της Συμβουλευτικής όπως: • Ενεργητική ακρόαση, • Αντανάκλαση συναισθήματος, • Αντανάκλαση περιεχομένου, • Περίληψη / σύνθεση • Ενσυναίσθηση (empathy). Στα πλαίσια της ημερίδας θα πραγματοποιηθούν ποικίλες ασκήσεις ώστε οι συμμετέχοντες να επιτύχουν την εφαρμογή της θεωρίας άμεσα.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθογραφία.


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ / ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ (ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ (PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)

Η ημερίδα αποτελείται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Κατά το θεωρητικό, οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με τις πιο δια-δεδομένες κι εφαρμόσιμες θεραπευτικές προσεγγίσεις της ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής. Θα γνωρίσουν τις βασικές αρχές τους και κά-ποιες χρήσιμες τεχνικές από κάθε μια (συστημική, γνωστική-συμπεριφορική, προσωποκεντρική κ.λπ.) Κατά το πρακτικό μέρος, θα αναλυθούν παραδείγματα συμβουλευτικής αντιμετώπισης γονέων,για κάθε μια από τις προσεγγίσεις ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθούν ασκήσεις, role-play και εκπαιδευτικές συνεδρίες μέσα στην ομάδα. Στόχος της διημερίδας είναι
η ικανότητα εφαρμογής των βασικών τεχνικών από τους συμμετέχοντες καθώς και η αναγνώριση του βασικού ύφους της κάθε σχολής.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθογραφία.


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΥΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΕΡΑΣΙΩΤΗ (Dipl.-Psych. ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

Το άγχος αποτελεί φυσιολογικό συναίσθημα σε όλες τις ηλικίες. Στις περισσότερες περιπτώσεις προσκαλείται από ένα συγκεκριμένο ερέθισμα, σε άλλες περιπτώσεις, όμως είναι γενικευμένο και επηρεάζει συνολικά τη ζωή του ατόμου, ενήλικα αλλά και παιδιού/εφήβου. Το έντονο άγχος είναι πιθανό να οδηγήσει και σε κρίσεις πανικού που δεν παρατηρούνται μόνο στον ενήλικό πληθυσμό. Στο παρόν σεμινάριο θα γίνει η διάκριση μεταξύ φυσιολογικών και παθολογικών εκδηλώσεων άγχους και θα αναφερθούν οι διαταραχές άγχους στα παιδιά και τους εφήβους (άγχος αποχωρισμού, γενικευμένη αγχώδης διαταραχή, κοινωνική αγχώδης διαταραχή κ.λπ.). Επίσης, θα αναφερθούν τα συμπτώματα της διαταραχής πανικού και θα προταθούν τρόποι αντιμετώπισης τόσο από τους γονείς όσο και από τους εκπαιδευτικούς και ειδικούς. Το σεμινάριο είναι εξαιρετικά χρήσιμο για όλους τους ειδικούς και φοιτητές στον τομέα της ψυχικής υγείας καθώς και για παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ (Απόφοιτη του Π.Τ.Δ.Ε Αθήνας Υπ Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών,
Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής - ΕΚΠΑ Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Τ.Π.Ε στην Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ Αθήνας)

Το παιδί προσπαθεί να επικοινωνήσει μέσα από την ζωγραφιά του Στην αρχή μουτζουρώνει και μετά αποτυπώνει , σχεδιάζει , χρωματίζει. Ημερίδα στοχεύει στον κατανόηση και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ερμηνείας του παιδικού ιχνογραφήματος ως προβολική τεχνική ως μέσο κατανόησης της παιδικής ψυχής. Θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν στοιχεία του ιχνογραφήματος με στόχο την κατανόηση της προσωπικότητας και της λειτουργικότητας του παιδιού σε όλες τις αναπτυξιακές του φάσεις. Θα αναλυθούν μελέτες περιστατικών και θα υπάρξει πρακτική εφαρμογή περιστατικών σε συνδυασμός με τα ιχνογραφήματα.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθογραφία


ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ: Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ & ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ

ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΕΡΑΣΙΩΤΗ (Dipl.-Psych. ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)

Στην ημερίδα θα εξετάσουμε αρχικά τι κρύβεται πίσω από το θυμό των παιδιών.Στη συνέχεια, θα αναλύσουμε το πώς αντιλαμβάνονται τον κόσμο και το τι δυσκολίες αντιμετωπίζουν τα θυμωμένα παιδιά στην καθημερινότητά τους (π.χ. Πώς βιώνουν τον κόσμο; Ποιες είναι οι δυσκολίες τους στην επαφή και στην επικοινωνία με τα άλλα παιδιά;). Τέλος, θα επικεντρωθούμε στο πώς (πρακτικοί τρόποι) μπορούν οι ενήλικες να στηρίξουν και να βοηθήσουν τα θυμωμένα παιδιά ώστε να μάθουν να διαχειρίζονται το θυμό τους.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία.


ΗΜΕΡΙΔΑ: Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ & ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ (Απόφοιτη του Π.Τ.Δ.Ε Αθήνας Υπ Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών,
Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής - ΕΚΠΑ Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Τ.Π.Ε στην Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ Αθήνας)

Η ημερίδα θα εξετάσει τις δυσκολίες και τις διαταραχές που οι παιδαγωγοί και οι δάσκαλοι συναντούν συχνά σε μια τάξη παιδικού σταθμού, νηπιαγωγείου ή δημοτικού.
Σκοπός της ημερίδας είναι να αναγνωρίσει και να περιγράψει κάθε μια από αυτές, καθώς και να αναλύσει τρόπους διαχείρισής τους μέσα στην τάξη. Εξετάζοντας πραγματικά περιστατικά, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν ποιες δυσκολίες μπορεί κάποιο παιδί να αντιμετωπίσει στο λειτουργικό επίπεδο της τάξης, αλλά και πώς να τις διαχειριστούν.
Τα θέματα που θα συζητηθούν περιλαμβάνουν είναι:
Η οργάνωση του σχολικού περιβάλλοντος και της ύλης •Η ομαλή και ισορροπημένη ένταξη • Ο τρόπος αντιμετώπισης δυσκολιών λόγου •Τις σχέσεις με τους συμμαθητές και την οικογένεια, • Οι τρόποι επικοινωνίας και συμπεριφοράς μέσα στη τάξη.

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ (55 ΩΡΩΝ)

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ (Απόφοιτη του Π.Τ.Δ.Ε Αθήνας Υπ Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών,
Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής - ΕΚΠΑ Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Τ.Π.Ε στην Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ Αθήνας)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΕΡΑΣΙΩΤΗ (Dipl.-Psych. ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ (PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)
ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ (ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)
ΣΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΜSc Παιδοψυχίατρος)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Ενεργητική ακρόαση • Αντανάκλαση συναισθήματος • Αντανακλαση περιεχομένου Περίληψη / σύνθεση • Ενσυναίσθηση (empathy)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ / ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

• Προσωποκεντρική θεραπεία (Person-centered therapy) • Συμπεριφορική / Γνωσιακή θεραπεία (Cognitive Behavior therapy)
• Λογικοθυμική θεραπεία (Rational Emotive therapy) • Συνδιαλεκτική Ανάλυση (Transactional Analysis) • Μορφολογική (Gestalt)

ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΥΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

• Άγχος φυσιολογικό και παθολογικό • αγχώδεις διαταραχές σε παιδιά και εφήβους • διαταραχή πανικού σε παιδιά και εφήβους

(ΔΕΠ-Υ) ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ EΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ – ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

• Τι κρύβεται πίσω από αυτές τις φράσεις; • Ποια παιδιά αφορά; • Που οφείλεται και τι μπορεί να γίνει; • Δυσκολίες με την προσήλωση της προσοχής τους εμφανίζουν σωματική υπερδραστηριότητα. • Αρνητικές επιδόσεις στο σχολείο • Καθυστέρηση (ελλείμματα) στη μάθηση και στην επικοινωνία. • Τα συμπτώματα σε κάθε αναπτυξιακό στάδιο • Τα αίτια • Οι επιπτώσεις •τρόποι αντιμετώπισης της συγκεκριμένης διαταραχής

ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

• Αρχή μουτζουρώνει και μετά αποτυπώνει • Σχεδιάζει • Χρωματίζει • Η κατανόηση και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ερμηνείας • Μελέτες περιστατικών • Πρακτική εφαρμογή περιστατικών

ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ: Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ& ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ

ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

• Τι κρύβεται πίσω από το θυμό • Ο θυμός και το σχολείο • Η ανάγκη των μεγάλων να κατανοήσουν τις δυσκολίες των θυμωμένων παιδιών • Η δύναμη του θυμού και τι κρύβεται πίσω από το θυμό. • Ο θυμός και το σχολείο. • Η ανάγκη των μεγάλων να κατανοήσουν τις δυσκολίες των θυμωμένων παιδιών

Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ & ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

•Η οργάνωση του σχολικού περιβάλλοντος και της ύλης •Η ομαλή και ισορροπημένη ένταξη
•Ο τρόπος αντιμετώπισης δυσκολιών λόγου
•Τις σχέσεις με τους συμμαθητές και την οικογένεια • Οι τρόποι επικοινωνίας και συμπεριφοράς μέσα στη τάξη.

ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

• Οι έννοιες της πειθαρχίας και της οριοθέτησης • Τα αίτια της ανυπακοής • Η αποτελεσματικότητα της τιμωρίας
• Η σημασία της επικοινωνίας και της θετικής ανάδρασης
• Τα κατάλληλα Όρια ανάλογα με το αναπτυξιακό στάδιο του παιδιού • Τεχνικές αποτελεσματικής οριοθέτησης

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

• Σχολική ανάπτυξη – εξέλιξη •Πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών • Σχολική ετοιμότητα • Τεχνικές ενίσχυσης γνωστικών δεξιοτήτων για παιδιά προσχολικής ηλικίας • Πότε γίνεται η παραπομπή στον ειδικό
• Συνεργασία με τους γονείς • Αξιολογώντας τα γεγονότα της οικογένειας • Διακρίνοντας τις μαθησιακές δυσκολίες από τις ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές • Παρουσίαση περιπτώσεων.

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΖΩΗ (ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΕΝΘΟΣ)

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ

• Τα συμπτώματα και η κλινική εικόνα του παιδιού που πενθεί
• Στάδια του πένθους στα παιδιά • Τεχνικές στη θεραπεία και τη συμβουλευτική του παιδιού •Διαζύγιο των γονέων •Αναγνωρίσιμες απώλειες στη ζωή του παιδιού (το επόμενο αδερφάκι, η έναρξη του σχολείου, η αποκαθήλωση των γονέων ως πρότυπα κ.α.)

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ

•Η αποτελεσματική επικοινωνία • παρέχουν πρότυπα συμπεριφοράς
• συγκρούσεις και δυσκολίες στο μεγάλωμα των παιδιών • παράγοντες που συμβάλλουν σε μια ποιοτική σχέση με το παιδί και το πώς ο γονιός
• επικοινωνία με το παιδί από τη βρεφική ηλικία έως και την εφηβεία.

ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ & ASPERGER & ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

• Ορισμοί • Αίτια • Συμπτώματα • Επικοινωνία, κοινωνική αλληλεπίδραση, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, αισθητηριακές δυσκολίες, γνωστικές δυσκολίες, συμπτώματα • Βασικές αρχές παρεμβάσεις. Προγράμματα θεραπευτικής παρέμβασης: TEACH, PECS, ABA, RDI, FLOORTIME, SENSORY • Ρόλος της διεπιστημονικής ομάδας • Αυτισμός και επικοινωνία • Αυτισμός και ένταξη στο σχολικό περιβάλλον • Asperger

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ: ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Πώς μπορώ να διαχειριστώ τη συμπεριφορά του παιδιού – Λειτουργική ανάλυση συμπεριφοράς – Στρατηγικές διαχείρισης και τροποποίησης της συμπεριφοράς

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ - ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 MAIOY

Παρουσίαση θεμάτων, περιστατικών των συμμετεχόντων


ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ & ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΜΠΑΚΟΜΗΤΡΟΥ
(PhD ΜSc Κλινική Νοσοκομειακή Ψυχολόγος - Οικογενειακή Σύμβουλος, Συνεργάτιδα Παν/μίου Αθηνών)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ/Υ-ΙV

Στόχος:
Εκπαίδευση στη χρήση και ερμηνεία της Ελληνικής κλίμακας αξιολόγησης της ΔΕΠ-Υ-IV

Κατασκευαστές: Κλίμακα ADHD-IV G. J. Du Paul, T. J. Power, A. D. Anastopoulos
(στάθμιση Καλαντζή-Αζίζι Αναστασία, Αγγελή Κατερίνα, Ευσταθίου Γιώργος)

Απευθύνεται:
Σε Ψυχολόγους, Εκπαιδευτικούς, Εργοθεραπευτές, Νηπιαγωγούς, Λογοπεδικούς κ.λ.π.

Εποπτεία στη χορήγηση του τεστ
Εκπαίδευση: 10 ωρών

Θα δοθεί πλούσιο υλικό από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθογραφία